مقالات بدنسازی راجب استروئید سارم پپتید و رژیم های غذایی برای لاغری و پاقی

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

مرغ خوش مزه برای بدنسازی

تهیه مرغ رژیمی :بدنسازی بدون مرغ همانند بدنسازی بدون استفاده از دمبل است. تصور چنین چیزی هم حتی سخت می‌باشد .

هدف چه عضله سازی باشد یا چربی‌ سوزی ، تنها ماده مغذی ای که هرگز نمیتوانید از رژیم خود حذف کنید پروتئین می‌باشد. به همین دلیل است که حذف کردن یک منبع پروتئینی کم چربی‌ نظیر مرغ همانند این است که بدنسازی مثل دورین یتس از وزنه ای سبک تر از وزن خودش (حتی برای سرشانه پشت) استفاده کند .

اما همانند هر غذا یا حرکت ثابتی در برنامه تان، یکنواختی و تکراری شدن آن میتواند به بدترین دشمن شما بدل شود .

اگر تنها با یک روش مرغ را آماده سازی می‌کنید و دیگر از آن خسته شده اید، پس زمان آن رسیده که اوضاع را تغییر داده و چیز جدیدی را امتحان کنید .

مرغ را به سرعت و آسانی می‌توان آماده سازی کرد و همچنین می‌توان آن را به روش‌های مختلفی‌ تهیه کرد، که این امر به شما کمک کرده تا یکنواختی را از رژیم حذف کرده، عاملی که باعث شده تا بسیاری از ما از برنامه‌های غذایی مان خارج شویم .

هر کدام از هشت متد پخت مرغ لیست شده در زیر عالی‌ می‌باشد، بنابراین وقتی‌ از روش پخت همیشگی‌ خسته شدید، میتوانید یکی‌ از روش‌های زیر را امتحان کنید !

شما از چه روش‌هایی برای مزه دار کردن سینه مرغ برای بدنسازی و غذاهای رژیمی بعد از تمرینتان استفاده می‌کنید؟

پیشنهاد می‌کنیم که چند تکنیک برای مزه دار کردن فیله مرغ رژیمی را یاد بگیرید تا بتوانید خوشمزه‌ترین خوراک مرغ بعد از تمرین را برای خودتان تهیه کنید. شک نداشته باشید که با همین کار به ظاهر ساده، انگیزه و انرژی‌تان برای داشتن یک تمرین قدرتمند بیشتر از قبل خواهد شد.

در شیوه‌هایی که در ادامه این مطلب به شما آموزش می‌دهیم، نیازی به غوطه‌ور‌کردن مرغ داخل پودر سوخاری فراوان و روغن ندارید، بلکه فقط می‌خواهیم با طعم‌ها و ادویه‌ها بازی کنیم.

در ادامه با چند طرز تهیه
و چند روش طعم دار کردن مرغ برای بدنسازی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید!

مرغ خوشمزه برای بدنسازی

۳۰ مرداد ۰۲ ، ۰۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بدنسازی ...

تمرین با کش بدنسازی

محبوبیت تمرین با کش بدنسازی در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است، زیرا آنها ارزان قیمت بوده و شما میتوانید با آنها تمرینات کارامدی را در هر جایی که هستید انجام دهید (در یک فضای محدود در خانه یا یک اتاق هتل کوچک).

این امر برای بسیاری از مردم این سوال را ایجاد کرده که آیا حتی کار با هالتر، دمبل و دستگاه‌ها ضرورتی دارد یا تنها چیزی که برای عضله سازی، افزایش قدرت و حفظ سلامتی نیاز داریم تنها تمرینات با کش بدنسازی می‌باشد!

در واقع، این ادعا که تمرین با کش بدنسازی میتوانند جایگزین تمرینات قدرتی و سنتی بدنسازی شوند کمی اغراق می‌باشد، اما تمرینات با کش بدنسازی میتوانند برای برخی افراد در برخی زمان ها، کارامد باشند.

در این مقاله، خواهید آموخت که کش‌های بدنسازی چه هستند، مزایا و معایب آنها چیست، بهترین حرکات با کش کدام هستند، بهترین برنامه با کش برای مبتدیان، افراد سطح متوسط و حرفه ای ها چه می‌باشد و …

۱۳ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بدنسازی ...

رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک چیست؟

کتوژنیک، رژیم کتو یا رژیم کتون‌زا (Keto Diet)، یک برنامه غذایی با چربی بالا؛ رژیم کم کربوهیدرات و پروتئین متوسط است که برای کاهش وزن سریع بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در رژیم غذایی کتو، سوزاندن چربی‌های اضافی و انباشته بدون اینکه شخص احساس گرسنگی کند، انجام می‌شود.

این رژیم غذایی چطور کار می‌کند؟

روش کار رژیم کتوژنیک اینطور است که شما کالری بیشتری را از پروتئین و چربی بدست آورید و کربوهیدرات کمتری را مصرف کنید. شما در رژیم کتو باید بیشتر کربوهیدراتی که هضم آنها آسان است مانند شکر، نوشابه، شیرینی‌ها و نان سفید را حذف کنید.

در حالت طبیعی سوخت تامین کننده‌ی انرژی بدن از کربوهیدرات‌ها (فرآورده‌های قندی) بدست می‌آید. اما در این رژیم، سوخت بدن از ذخایر چربی و در صورت لزوم از پروتئین تامین می‌شود. در واقع استفاده از بافت چربی به عنوان سوخت، موجب کاهش وزن می‌شود. در رژیم کتو اساس رژیم بر کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها (فرآورده‌های قندی، نشاسته، برنج، نان و… ) و افزایش مصرف پروتئین و چربی است.

در رژیم کتوژنیک باید روزانه کمتر از 50 گرم از کربوهیدرات‌ها را مصرف کنید، در نهایت انرژی بدن شما (قندخون که بدن می‌تواند سریع مصرف کند) تمام می‌شود. این معمولا بین 3 تا 4 روز طول می‌کشد. سپس بدن برای انرژی شروع به شکستن پروتئین و چربی می‌کند که می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

رژیم کتوژنیک

۰۷ مرداد ۰۲ ، ۲۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بدنسازی ...